Záruka, servis a reklamácie

Sme tu pre vás. Neustále.

Vieme, že skutočná kvalita vzťahu sa ukáže až vtedy, keď nastane prvý problém. A práve preto sme tu pre vás nielen počas záručnej doby, ale aj dlho po jej skončení.

Ako fungujú reklamácie?

V ALUPLAST s.r.o. sa usilujeme robiť maximum pre to, aby sme našim zákazníkom vždy dodávali hodnotné a funkčné výrobky.
Napriek tomu sa ale môže stať, že bude potrebný servisný zásah alebo vznikne reklamácia. Sme tu, samozrejme, aj v týchto prípadoch.

Ako sa správne starať o výrobok?

Aby vám okná bezproblémovo a dlho slúžili a aby ste predišli prípadným reklamáciám, je potrebné starať sa o ne pravidelne a podľa nášho návodu na správnu starostlivosť a údržbu.
Nezabudnite prosím, že ako reklamácie môžu byť uznané len tie zjavné chyby, u ktorých preukážete, že vznikli pred prevzatím výrobku alebo diela. Výrobok, tovar alebo dielo si preto skontrolujte už pri jeho preberaní. Akékoľvek zjavné chyby zaznačte do dodacieho listu alebo do protokolu o odovzdaní diela. Vyhnete sa tak neskôr potenciálnym problémom pri uznaní reklamácie.

Čo ak vznikne reklamácia?

Ak ste dodržali všetky odporúčané postupy a výrobok kúpený od nás aj napriek tomu neslúži tak, ako má, môžete ho reklamovať.
Posudzovanie a vybavovanie reklamácií upravuje Reklamačný poriadok spoločnosti ALUPLAST s.r.o.

Reklamáciu si môžete uplatniť jedným z nasledujúcich spôsobov:

Čo všetko má obsahovať reklamácia?

Aké kroky budú nasledovať?

  1. Vašu reklamáciu zaevidujeme a potvrdíme vám jej prijatie.
  2. Ak je to potrebné, naplánujeme obhliadku servisným technikom.
  3. Posúdime reklamáciu.
  4. Zašleme vám stanovisko.
  5. V prípade uznania reklamácie si s vami dohodneme termín vykonania záručného servisu.

Čo by ste ešte mali vedieť?

Telefonické a nekompletne vyplnené reklamácie žiaľ nemôžeme akceptovať. Všetky podnety sa snažíme spracovať čo najskôr, neúplné reklamačné formuláre a chýbajúce informácie nám však sťažujú ich vybavovanie a celý proces predlžujú.

Ako funguje servis?

Spoločnosť ALUPLAST s.r.o. vám rada poskytne záručný i pozáručný servis. Záručný servis v praxi znamená bezplatné odstraňovanie chýb, ktoré sú v súlade s Reklamačným poriadkom. Mimozáručný servis poskytujeme na všetky u nás vyrobené výrobky.

Čo zahŕňa mimozáručný servis?

Ako si objednať pozáručný servis?

Ak máte záujem o pozáručný servis, zašlite nám svoju objednávku emailom na adresu servis@aluplast.sk.

Objednávka by mala obsahovať:

Všetky tieto informácie nevyhnutne potrebujeme k tomu, aby sme vám mohli zrealizovať pozáručnú opravu. Slúžia nám na vyhľadanie výrobnej dokumentácie vašej zákazky v archívoch, na základe ktorej sa potom servisný technik pripraví na riešenie vášho problému. Vďaka týmto informáciám si dohľadá, objedná a pripraví potrebné náhradné diely a v prípade dielov, ktoré sa už nevyrábajú, určí vhodné alternatívy. Technika k vám pošleme čo najskôr po tom, ako dostaneme kompletne vyplnenú objednávku. Ešte predtým vám však zašleme cenovú ponuku a dohodneme si s vami termín opravy.